Söndag

Söndag igen....jag fattar inte hur helgen kan gå så snabbt. Igår var vi ju i änge hela dagen för att åter igen ha lite kalas för min mamma som fyllt 60. Kom lite släkt från övik, som ville fira mamma. Det började med smörgåstårtorna som jag bakat sen åkte vi till krokom och åt middag, jättegott faktiskt! Där hade pappa även ordnat med underhållning :)
Sen åkte vi hem till änge igen för jordgubbstårta och kakor till efterrätt, blev verkligen en hel dag. Kul att träffa lite släkt oxå för det gör man ju inte så ofta, det var 4 år sen jag träffade dom sist.
Just nu sitter jag själv....johnny har åkt till gällö för att hämta en kompis, dom ska på nåt street race i ope, jag kanske oxå åker dit sen, får se hur det blir.
Jaha så vad ska jag göra nu då?...hmm...inte ofta man måste fundera på vad man ska göra :)
Sol idag iaf! Skönt!
/ D ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad hade Ronny ordnat för underhållning då? :-)

2009-08-23 @ 14:07:13
Postat av: D

Ja du dom hette Imber o Johnny, tydligen kända i mamma o pappa världen. Dom är väl nå slags lokala underhållare typ :) Men dom var rätt bra faktiskt. Pappa hade bett dom spela en speciel låt för mamma från han, värsta kärleksången så himla gulligt!

2009-08-23 @ 14:58:06
Postat av: Madde

Värsta romantiska pappan! :-)

2009-08-23 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0