Börjar det redan??!

Inatt har det varit lite sömn kan jag säga, tog en evighet innan jag somnade och sen vaknade jag typ en gång i timmen minst, kisspauser, ont, obekvämt...börjar det redan? Med sömnlösa nätter? Jag har sovit ganska bra fram till nu, ja förutom ca 2 kisspauser per natt men annars har det gått bra. Men nu känner jag av att det blir mer o mer svårt att sova. Kanske för att man ska öva innan bebis kommer?! :)
Iaf så måste jag ta upp en grej, inatt när jag inte kunde somna så låg jag o kikade i nya HM katalogen, höst katalogen alltså. Ligger där o bläddrar och ser en tröja som jag tycker ser fin ut, kollar pris...kollar storlek...men vad nu då?? den finns bara från storlek L??? nu inser jag att det är BIB sidorna jag kikar på...jag har då inte ens reagerat på att tjejen som modellar kläderna är size L och större!! Ligger där o tittar på henne och tycker hon ser hur normal som helst ut...ja alltså fin kropp, jag tycker hon ser rätt smal ut...tittar på de andra tjejerna i katalogerna....ok, pinnar...jag är alltså en BIG kvinna då eller...ja alltså när jag inte är gravid oxå....jag har aldrig köpt en tröja i storlek large innan jag blev gravid men nu enligt nya höst katalogen verkar jag ska göra det sen oxå...om jag nu ska titta på hur brudarna ser ut...jag fattar ingenting, är normalbyggd BIG nu?? Nån annan so reagerat på detta i nya katalogen? Jaja oviktigt kanske men jag undrade bara...

Nä just det ja det var måndag idag...dags för jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0