Tiden bara rinner iväg...

Loggar in här idag och ser att det är tre dagar sen jag skrev nåt...jag fattar ingenting....tiden bara rinner iväg.
Nu har vi iaf målat klart i lillans rum. Det blev bra faktiskt. Men det kommer bli ännu bättre sen när alla möbler och grejor är på plats.
Nu ska vi se om vi orkar ta tag i tv rummet, ska göra om fondväggen där.
Idag är de söndag igen...helgen är slut...darling har åkt på jobbet...boooooring. Döless på att sitta själv.
Nu börjar man ju på allvar att märka av kulan på magen oxå...det börjar kännas i ryggen mer o mer nu. Och trött är jag fortfarande mest hela tiden.
Idag går vi in i vecka 23, sjukt va tiden går fort. Men det gör ingenting! Jag längtar efter min bebis nu! Det gör vi båda två! Den enda som inte verkar längta är nog Diesel, han har varit gansks sur nu när vi hållit på i lillans rum. Han vet nog vad som är på gång den stackaren. Men vi ska köpa ny bädd och så till han så han inte känner sig bortglömd. Lilla söta Diesel, jag tror han kommer bli en stolt storebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0