Snart är det freeeeeeedags myyyyyys...

Alltså herregud vad denna fras har satt sig hos alla...ganska coolt att hela sverige nu inte bara har fredagar utan fredgasmys dagar!!! Hihi ganska gulligt ändå tycker jag!
Lika underbart med fredag som alltid, kom nyss hem och väntar nu på mina darlings som kommer snart. Diesel har varit med på husses jobb idag eftersom jag skulle till doktorn. Shit vad jag saknar han! Han brukar ju alltid va med mig! Började till och med prata med han idag på jobbet fast han inte var där haha!
Den här helgen har vi faktiskt inte så mycket planerat, SKÖNT! Annars brukar det alltid va tusen saker som ska göras på helgen. Vi ska nog mest bara ta de lugnt. Det är ju sista dagarna på OS nu i helgen så det blir väl lite tittande på de. Sveriges damer spelar ju final i curlingen inatt klockan 00:00 så det måste man ju se, kan ju bli guld för tusan!
Vad ska ni göra i helgen!?
Någon som har 4 miljoner att skänka mig förresten?!? Skulle behöva de...då kunde jag köpa min drömgård och sen börja mitt nya drömliv! Det är frustrerande att veta precis vad man vill göra med livet men man kan inte på grund av pengar...suck...måste spela på lotto imorgon!

/ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0