Hemma igen!

Då var det slut på semester för min del. Vi kom hem igår em, har haft det jätte bra! Bara tagit det lugnt. Solat och badat och ätit gott! Vi hade riktigt fint väder så allt var kanon. Men det är skönt att komma hem oxå. Jag är en liten hemma gris! Idag var det jobb igen men det kändes ganska ok ändå. Tråkiga är bara att darling har semester en vecka till så jag hade ju velat vara ledig med han men nu måste jag jobba medan jag fortfarande kan! Nu börjar jag faktiskt längta till mammaledigheten! På söndag tror jag det är...då har precis halva tiden gått på graviditeten. Känns helt sjut faktiskt hur fort det går. Undrar om andra halvan ska gå lika fort? Känns som vi nyss fick reda på att vi skulle få bebis!
Magen växer oroande fort iaf, känns som den kan ta en paus nu ett tag om jag ska kunna jobba så länge som möjligt! :) Nu får det nog bli en tidig middag här för magen kurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0