H*lvetes j*vla.......

Jag får ett psykbryt!! Jag får inte min mobil att funka igen så det är bara att inse att den har gett upp....faaaaaannnn allt går bara sönder här hemma nu...den där kameran försvinner bara längre in i dimman....för en mobil måste jag ju ha så nu måste den gå före....plus en tvättmaskin...SUCK!!! Dessa nya jävla mobiler....så fort garantin har gått ut då går dom sönder....fan jag önskar jag hade kvar den där allra första mobilen jag fick, ericsson 628 eller nåt sånt! Den hade säkert fortfarande funkat :) Nä ok, jag erkänner det är ganska praktiskt med kamera i mobilen...och speciellt nu när jag inte kan köpa nån...en mobil man kan ringa med smsa med och ta kort me, det är allt jag vill ha, inte nån jävla i phone eller nåt sånt...jag fattar inte vad so är grejen med en sån...tecken på att jag blivit gammal kanske :)
Jaja bara att åka och köpa ny telefon imorn då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0