Jag huvudpersonen i en Skräckfilm??!!!

Ja jag trodde fan jag var det nu ikväll....allt började med att min mobil började knasa sig igår...den har även fortsatt idag. Jag gick ut och busade med Diesel en sväng förut och när jag kom in så skulle jag skicka ett mess till min mor men det gick inte...provade att ringa men det gick inte heller...provade att ringa älskling...gick inte det heller...jaha tänkte jag nu har den gått och dött på allvar...men jag letade iaf reda på en gammal mobil för att kolla så det verkligen var mobilen det var fel på och inte täckningen eller så...men den funkade utmärkt...jaha då sätter jag mig väl framför datorn då...går in på internet men det händer ingenting....det brukar oxå kunna tjorva ibland så jag provar ett tag men måste snart inse att det går inte....helt dött....jaha suck...ingen mobil ingen dator.....jag tittar väl på tv då....börjar på ettan...och zappar mig framåt....när jag kommer till sexan så blir allt svart....ingenting sjuan, svart, åttan svart, nian, svart.....allt är svart! Nu börjar jag fan nästan lipa....det känns fan som jag är med i en skräckfilm....som att någon sitter och stänger av allt för mig....helkonstig känsla!!
Men jag tar in gamla mobil igen och ringer till grannen...hennes internet är oxå dött och tvn...puhhh tänker jag! Nåt fel i huset alltså! Sen läser jag nu på ÖP att det var nåt strömavbrott någonstans, därav problemen hos com hem....
Ibland blir det konstigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0