Just som jag hade blivit så duktig....

så försvinner jag igen...jag glömmer helt enkelt bort att blogga...eller så har jag inget att skriva om kanske :) jag vet inte...
Ja då var denna helg snart slut då...jag jobbade även i går, hade en brud att göra iordning på morgonen, det är alltid lika kul! Jag önskar folk kunde gifta sig varje dag här uppe och komma till mig så jag får göra håret!
Men tyvärr är det ju inte alltför många på ett år...iår har jag bara haft två än så länge.
Och idag har darling åkt på jobbet igen...suck...det blev inte mycket tid tillsammans denna helg...men men så blir det ibland. Nästa helg får vi se o vi kan ta oss iväg på ikea och handla lite saker till bebis och lägenhet. Jag vill ha de klart så fort som möjligt så man inte behöver tänka på det sen. Idag kanske jag ska börja riva tapet i tv rummet, det är bara en av kort väggarna som ska göras om. Man blir ju less ibland på vad man har så nu känns det som det vore bra att göra det innan bebis kommer! Sen lär man ju varken ha mycket ork eller tid över för sånt. Sen ska ju lillans rum göras om oxå, nu tror jag att jag har kommit på ett tema där inne iaf så nu ska det bara inhandlas färg och inredning.
Mor o Far har varit en sväng ner till Ullared, i fredags var dom till oss på middag och kom då med massa fina presenter! Här är några!


Nappflaska/mugg


Jättesöt speldosa som spelar vaggvisa

 











Bilden gör den inte rättvisa, urfin mjuk filt, super mjuk! Så söt!


Ja det var några av alla fina presenter lillan fick! Herregud vad saker och kläder hon har redan fast hon inte ens kommit än! Var ska det här sluta!?
Nä nu ska jag se om jag orkar göra någon nytta idag då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0