Spark spark spark

Alla ni som är gravid eller har varit det, jag har en fråga! Jag är nu i vecka 21 och min lilla sessa hon sparkar och har sig som bara den. Upplevde ni mycket rörelse och sparkande i vecka 21? Jag har ju läst att man absolut ska känna av henne nu, men jag känner av henne väldigt mycket. Och för ett par dagar sen så fick jag veta att den tjej som ska ha bara tre dagar efter mig inte kännt nåt alls....? Men det kanske är olika? Dessutom så läste jag igår att temperamentet do har i magen har dom oftast när dom kommer ut oxå! HJÄLP! hihi
Hur var det för er!?


Kommentarer
Postat av: Elenor

Hur mycket man känner sparkar/rörelser eller inte beror väl lite på hur barnet ligger. Ligger den långt bak så känns det mindre.

Jag kännde första rörelserna rätt tidigt (innan UL) så nog måste jag ha kännt sparkar i v.21.

2010-07-23 @ 17:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0