Städ dag ....hoppas jag...

Idag ska jag försöka städa lite här, väldigt välbehövligt! Hoppas orken räcker till bara!
Vilket väder det blev igår em, värsta regnet och åskan. Kom en smäll som skakade om hela huset! Tur jag inte var själv hemma för jag tycker faktiskt det är ganska läskigt med åska och blixtar!

Igår beställde jag en sak...alldeles för dyrt men jag kunde fan inte hålla mig! Det bara skrek Dessan över det! Ibland måste an få unna sig nåt extra! :)

Beställde detta underbara förkläde! Det har skenor i överdelen så inget knytband i nacken behövs, blir som en söt klänning! Perfekt att baka mina cupcakes i!  Finns på nyttadesign.nu om någon mer blir sugen ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0