Vardag igen...på riktigt...

Förlåt för min frånvaro men förra veckan blev ganska slapp trots att jag började jobba. Var ledig fredag oxå för då åkte vi till änge för att va hundvakt hela helgen. Så igår kväll var vi hemma igen och idag började även darling att jobba så nu är det vardag på riktigt igen...känns både bra och dåligt. Hatar när darling är borta så det suger men samtidigt är det ganska skönt att det börjar rulla på som vanligt igen. Semester i all ära men jag tycker om det inrutade oxå.
Här kommer lite bilder från semestern på selma spa iaf!


Utsikten från ute serveringen




Otroligt god frukt och grönsaks drink! Så nu måste vi köpa en sån maskin oxå :)


Vårat hotellrum med linslusen darling posandes på sängen! haha!

Inser att jag inte var så flitig med kameran, men vi tillbringade ju den mesta tiden på soldäck och i poolen så då var inte kameran med.
Idag har jag bara kvälls jobb som de verkar än så länge så jag ska försöka börja röja i rummet som ska bli lill gummans. Vi ska måla om där och det är bäst att börja snart tror jag för jag vill inte att det sa lukta färg när hon ska flytta in.
Ha en fin dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0