Vilken urk måndag....

Regn o rusk, det känns som höst idag! Liiiiite tidigt för de va!?
i helgen har vi varit i änge en sväng, därav dött på bloggen.
Jag har sovit uselt inatt så idag känns allt tungt....
Igår kväll började vi att tömma ur lillans rum så vi kan måla om där. Det resulterade i att en hel del saker skulle ner i förrårdet....bara det att det fick inte plats nåt mer där...så det var bara att sätta i gång och börja städa där! Slängde en hel del saker så det andra fick plats. Idag var vi iväg och köpte färg, det blir grönt, VÄLDIGT grönt! :)
Men jag tror det kommer bli sött när det är klart med inredning och allt. Så imorgon börjar vi måla! Kul att det ska hända nåt där inne nu! När det är klart blir det en tur till ikea!
Nä nu ska jag göra mig iordning för lite jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0